Medlemsrecension: Långweekend i Los Angeles i SAS Business Class

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 22 Oktober 2018.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

70328-eed3b887b34900a5480e8a45c6637a3d

Här följer en kort reserapport från förra månadens resa till Los Angeles med SAS. Av: Jonas C Introduktion Ett besök till Los Angeles har länge stått på min bucket list, men gång på gång har jag av olika skäl tvingats skjuta på resan. För den som önskar att resa på bonuspoäng är Los Angeles en…

Se hela inlägget

Aleksander, Lasse Kongo, Alpbach och 10 andra gillar detta.
  2. JGG

JGG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för en trevligt reportage.
    Tråkigt att maten verkar mer eller mindre vara trist på en så lång flygning. Tur att hårdvaran verkade vara till belåtenhet då man läst en hel del om stolens problem med inställningen av hårdhet.
    Själv har jag bara erfarenhet av en resa till Chicago med SAS Business Class och jag njöt av maten trots lite tråkig presentation. Hårdvaran var super minns jag. Däremot tycker jag att deras tidiga uppdukning av borde är fel. Fördrink med nötter och annat finns ju plats för utan att man behöver bordet. Det gör ju att man känner sig mindre fri i stolen.

LMA gillar detta.
  3. Timpsi

Timpsi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen fröjd att läsa tyvärr, då det är ganska tråkigt skrivet. Maten såg inte superbra ut direkt och självklart måste de förbättra sig på den fronten överlag, men det märks en tydlig underton av bitterhet genom hela recensionen vilket bäddar för en ganska "suckande" läsning.

sandek, majer, TrainyMcTrainFace och 2 andra gillar detta.
  4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror att du missuppfattade ironin.

Brandten, LMA, Sir Lemon och 2 andra gillar detta.
  5. Tack för recensionen. Besöker själv LA för första gången nästa vecka (7 dagar, med bil).

6. Henrik Larsson

Henrik Larsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för en bra recension! I motsats till Timpsi så uppskattar jag ironin och håller samtidigt med i många av dina reflektioner gällandes flygningen. Jag har själv rest samma rutt 14 gånger nu varav den senaste i ekonomi pga att vi var fyra som reste tillsammans och i jämförelse med det så är businessklass rena drömmen;)

LMA, Sir Lemon, Once56 och 1 annan gillar detta.
  7. Once56

Once56 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken tråkig ton du har, bjuder ju inte in att skrivna egna recensioner när ett inlägg sågas på det sättet.

Sir Lemon, Fritidsforskare, SG och 1 annan gillar detta.
  8. Kul läsning verkligen!
    Tack för en bra recension. :)

LMA gillar detta.
  9. LMA

LMA Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt trevlig reseberättelse :)

10. Shoreline

Shoreline Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till nästa gång, Flygbussarna (från t ex Hornstull) ger dig 99 eurobonuspoäng för 99 SEK!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!