Senaste nytt

Medlemsrecension: Flying Reimagined - Lever Etihad upp till sitt motto? (Business/First Class)

KNA

Medlem
En av de bästa reserapporterna jag läst på forumet (efter skripent slutat), har bara provat Ethiads businessclasservice på Air Serbia innan , hällde upp ett glas rött innan jag började läsa
 

henrik l

Medlem
Läste rapporten igen, som sagt mycket bra. Jag kommer att ha 5-6 timmar i loungen på LHR inför en F-flight till AUH i juni och av det jag kan läsa verkar det inte bli några problem att fördriva tiden:)
 

karho

Medlem
Läste rapporten igen, som sagt mycket bra. Jag kommer att ha 5-6 timmar i loungen på LHR inför en F-flight till AUH i juni och av det jag kan läsa verkar det inte bli några problem att fördriva tiden:)

Tack igen Henrik! 5-6 timmar inga problem skulle jag tro; bubbel-äta-massage-bubbel-äta-bubbel, sen vips är det boarding! Dock är loungen inte så stor, så man kan knappast fördriva någon tid med att gå runt, utan gör bäst i att hogga en bra plats och sen börja maxa upplevelsen efter bästa förmåga... Avundsjuk!
 

karho

Medlem
@pep: Det finns en förklaring:
Den första tråden, 2. ovan i din lista, är den jag skrev i reserapportdelen av forumet, den har korrekt formatering av bilder och text, dvs. exakt som jag ville ha det.
Den andra tråden (denna tråd) är den versionen som publicerades på första sidan som en Medlemsrecension. Innehållet är detsamma, dvs samma bilder och samma text, men annorlunda formatering för att passa i nyhetsmallen för businessclass.
Hoppas detta hjälper förtydliga, förstår att det kan upplevas som snurrigt.
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen