Senaste nytt

Medlemsrecension = Eurobonuspoeng

H

Holmion

Guest
Dessverre blir det ikke anledning til retroregistrering av poeng.
 

RickardG

Medlem
Jag är en av de som kritiserat ledningen för mycket som gjorts. Att man börjat med resereportage från medlemmar på förstasidan tycker jag har varit väldigt positivt. Att man nu väljer att visa uppskattning med en mindre, men säkert uppskattad, gåva tycker jag är en fin gest för att visa att man ser ett värde i det som medlemmarna kan bidra med. Bra initiativ!
 

Thornado

Medlem
Trevlig idé. Ytterligare ett litet förslag på hur man skulle kunna ta detta ett steg längre. Det fanns för ett tag sen en tråd där man kunde rösta på vilken reserapport från 2015 man tyckte var bäst. Det vore kul om det, förutom poäng för varje recension, skulle gå att ha en motsvarande tävling i slutet av varje år där man får rösta fram årets bästa reserapport (av de som publicerats på förstasidan) och att denne person då vinner en något större summa poäng. Med hyfsat stor sannolikhet kan detta ju då även generera ytterligare en reserapport när dessa poäng omvandlas till en resa.
 

karho

Medlem
Trevlig idé. Ytterligare ett litet förslag på hur man skulle kunna ta detta ett steg längre. Det fanns för ett tag sen en tråd där man kunde rösta på vilken reserapport från 2015 man tyckte var bäst. Det vore kul om det, förutom poäng för varje recension, skulle gå att ha en motsvarande tävling i slutet av varje år där man får rösta fram årets bästa reserapport (av de som publicerats på förstasidan) och att denne person då vinner en något större summa poäng. Med hyfsat stor sannolikhet kan detta ju då även generera ytterligare en reserapport när dessa poäng omvandlas till en resa.

A men, jag tänkte ju PRECIS skriva om den här idén :)
 

palmen

Moderator
Trevlig idé. Ytterligare ett litet förslag på hur man skulle kunna ta detta ett steg längre. Det fanns för ett tag sen en tråd där man kunde rösta på vilken reserapport från 2015 man tyckte var bäst. Det vore kul om det, förutom poäng för varje recension, skulle gå att ha en motsvarande tävling i slutet av varje år där man får rösta fram årets bästa reserapport (av de som publicerats på förstasidan) och att denne person då vinner en något större summa poäng. Med hyfsat stor sannolikhet kan detta ju då även generera ytterligare en reserapport när dessa poäng omvandlas till en resa.
Bra idé, jag för den vidare till övriga i teamet
 
Toppen