Senaste nytt

Mayday - Behöver Er hjälp!

Sakoz

Medlem
Efter diverse huskurer har jag återhämtat mig väldigt bra, sitter nu på flighten mot CPH. Med 95% rörlighet så allt känns ok. :)
 

Loffe

Medlem
Om det fortfarande är aktuellt med Stesolid för din del under resan så avråder jag som farmakolog från kombinationen Krug (och annan alkohol för den delen) med stesolid då det inte är någon jättelyckad kombination. I övrigt, ha en trevlig resa!
Tack för Era snabba svar. Jag väntar tills i morgon bitti och är det inte bättre så ringer jag Amex Platinum Emergency Travel Service.

Fast å andra sidan det är ju bara till incheckningsdisken och upp från från tåget som är det största problemet.,
Handbagaget behöver jag ju bara bära genom Security, sen har jag ju kärran som stöd igen.

Hittills har det fungerat ganska bra med stretching, voltaren gel, stesolid och ipren, men man är inte särskilt kaxig just nu. ;)

En flaska Krug skulle nog lösa alla världens problem den 2:a januari. :D
 

Sakoz

Medlem
Ingen Stesolid de senaste 48 timmarna, märktes lite på psyket igår, lite nedstämdhet, men ingen fara, var ju fullt medveten vad det berodde på. Hittills bara Ramlösa idag, men mår helt ok, lite trött bara.
Tack för omtanken och den befogade varningen. :)


Om det fortfarande är aktuellt med Stesolid för din del under resan så avråder jag som farmakolog från kombinationen Krug (och annan alkohol för den delen) med stesolid då det inte är någon jättelyckad kombination. I övrigt, ha en trevlig resa!
 
Toppen