Då kan man fråga sig varför ska man informera något överhuvudtaget om vi använder din logik? Alla lär sig efter en gång väl?
Jag vet att du älskar SAS men sådan kommentar är inte helt logisk, utan endast favorisering. Är det missförstånd den här gången också?
Sukk, alt jeg sier handler ikke om SAS, det er mer en generell betraktning av effektiv drift av ting.
Det er forskjell på å informere, og overinformere. Hvis 0,1% av alle brukere opplever noe så er det ikke nødvendigvis sånn at det er et gigantisk problem, og skal man informere om alt mulig kan det f.eks skape forsinkelser fordi instruksene blir så avanserte at man bruker lang tid på å lese igjennom alt som "er / ikke er". Eldre mennesker blir f.eks fort forvirret, for de er det enklest å ha det kort og konsist. Hadde det vært så grusomt hadde man da for lenge siden hatt avisoppslag og klager på driften. Det er det ikke. Alt renner smoothly og ingen plages: ett fett om det er snakk om flyselskap A eller B.
Ved selvscanning på IKEA står det ikke at du må kontakte betjeningen for a, b, c eller d heller. I 99% av tilfellene scanner folk sine varer og går ut. 1% av tilfellene krever hjelp, og da får man hjelp. Man trenger ikke å liste opp alle unntakene ved selvscanningskassa allikevel, og det er det ikke gjort heller. Samme gjelder på butikker.
Men om alt du klarer å få ut av det er: "brukeren vil bare favorisere et flyselskap" så er det helt ditt valg. Sier litt om hva du egentlig bare er ute etter i så fall.