Marriott LAX Airport hotel

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Direktorn, 4 Maj 2018.

1. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är på hotellet nu. Rekommenderas för den som behöver bo en natt på LAX på mycket fräscht hotell. Enkelt med transferbuss från flygplatsen, tog ca 10 minuter. Ovanligt snyggt för ett flygplatshotell. Stort poolområde med 20180503_165527.jpg 20180503_165529.jpg 20180503_165532.jpg 20180503_172322.jpg 20180503_175945.jpg solstolar och verkar helt nyrenoverat. Rummet var toppfräscht. JW Steakhouse och Starbucks finns i hotellet. Fick loungeaccess med mitt matchade SPG gold. Snygg lounge med bra bar. Fyra lokala IPA finns. Tyvärr får man betala för alkoholdrycker, typiskt USA...Bifogar några Pics.

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Flyger hem med SK940 idag? Jag kommer med SK939 och bor också på flygplatsen.
    Vet du vad det var för lokal öl?

3. srg

srg Medlem

Bodde där för två år sedan och kan bara hålla med.. Trevligt!

Som alla andra hotell i närheten bara en kort promenad upp till Shake Shack vid LAX för burgare och grym plane spotting.

jerixon och palmen gillar detta.
  4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Köttrestaurangen på hotellet är riktigt bra. Loungen var trevlig men stängd på helgerna :( Helgen inträffar dessutom kl 12 på fredagen och slutar 12 på söndagen har jag för mig.

Om man bara har handbaggage är det inga problem att gå mellan flygplatsen och hotellet (och övriga hotell i samma område).

Överlag trevligt hotell.

5. nikkotikko

nikkotikko Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där för kanske 3-4 år sedan så jag tror man kan utgå från att informationen på hemsidan är mer korrekt och nu står det ju uttryckligen att loungen är öppen 24/7 :) Det står samma sak i bokningsdialogen.

Kul om Marriott börjar öppna fler lounger på helgerna även i USA!

jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!