Marriott förvärvar Starwood för 12.2 miljarder USD

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Knyhlen, 16 November 2015.

1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har slått även för mig. Numera Lifetime Platinum (från Gold hos "gamla Marriott") och det stämmer ju. Kanske intr se att några SPG-nätter eller poäng flyttats över än.

2. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ...och där var jag nu Gold Elite igen. Uppgraderad och sedan nedgraderad. Fler drabbade av denna pingpong?

3. Gerad88

Gerad88 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp

4. peng

peng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror att man måste manuellt kombinera kontona, men det verkar fortfarande vara "Coming Soon". Mer info Account Merge Information | SPG & Marriott Rewards

henrik l och David gillar detta.
  5. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer, gamla guld där du kvalar på 50 nätter är det nya platinum elite där man kvalar 50 nätter och får loungetillgång.

6. Juancarlos

Juancarlos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag med, var Platinum i början av veckan och nu nedgraderad till Guld. Var det inte så att Marriott Guld Elite medlemmar skulle bli Platinum och att SPG guld skulle bli Marriott Guld?

jerixon gillar detta.
  7. BCSkier

BCSkier Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp:oops:

8. Då var man nergraderad på nytt till Guld wfere två nätter som Platinum. De hade strul med att checka in mig med med min status i söndags. Och inga poäng ännu för de statusen.

Juancarlos och jerixon gillar detta.
  9. travelmode

travelmode Medlem

Kopierat från FAQ:

1.Will my accounts automatically merge?
    Combining your Rewards and SPG accounts is an action that you must take. It won’t happen automatically, even if you’ve previously linked your accounts. By combining your accounts, you can maximize your benefits, achieve Elite status faster and use your combined points to redeem for free nights, Moments and more

10. pswe

pswe Medlem

Någon form av sammankoppling finns helt klart mellan mina två konton. Efter incheckning på ett Sheraton igår dök den bokningen upp även i Marriott appen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!