Marriott Bonvoy

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Fredrik, 16 Januari 2019.

1. Gus

Gus Medlem

Jag har fått guld via Amex Platinum men kan inte aktivera mitt online-konto. Det står "Please correct the following and try again. Account id is invalid." Någon med liknande problem?

marriott.JPG

2. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte just med detta, men sedan sammanslagningen med SPG-systemet i augusti, verkar det ha varit väldigt mycket datastrul. Senast har det var problem med att registrera kampanjen "Doubble take" som öppnade igår.

jerixon och Gus gillar detta.
  3. Homer

Homer Medlem

Have you been Bonvoyed?
    Join millions of others who have been BONVOYED and tell your story
    Bonvoyed

rvarttinen, jerixon, Direktorn och 3 andra gillar detta.
  4. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar ha blivit Bonvoyad till Silver nu... blir att boka om till Hilton på ett par bokningar.

5. intressenten

intressenten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    fan det här känns ju inte bra, vill inte behöva ta mina stays till Radisson.

6. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd at det börjar 19e.
    Har 2 stay nu i helgen och sedan startar jag min 3e den 15e med 17 nättter på den stayen :(

7. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Amen :mad:
    Upptäckte precis att jag blivit nerpetad till silvernivå. Räknar Marriott tidsperioden från när man man blev Marriottmedlem, även om man flyttat från SPG?
    Borde ha en 7-8 månader kvar på guldstatusen.

9. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant artikel (Marriott's Loyalty Program Is So Bad, "Bonvoy" Is a Derogatory Verb - Live and Let's Fly), även med länk till samma "Bonvoyed"-sida, om hur programmet försämrats sedan Marriott tog över. Tyvärr kan jag inte annat är hålla med... Har nu fått bråka om poängen från senaste vistelsen. Risken är att en del hotell kanske byter program (händer tydligen) och att för egen del är det större fördel för SLH. Kommer inte byta bort dem helt, än, i och med att många av de tidigare SPG-hotellen/kedjorna (som W, Sheraton, Westin, etc.) är kvar.

10. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja Bonvoy är en mycket skagig upplevelse kan man nog säga!
    Mycket som inte har stämt där :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!