Senaste nytt

Man ska aldrig säga aldrig, men aldrig mer codeshare via resebyrå!

Brandten

Medlem
Häftigt... Körde förbi någon kärra för ett par timmar sedan.

a39db1e2da0201e90db428e25bdbc483.jpg
 

Brandten

Medlem
Några minuter sena från Cancun till Houston. Längsta kön jag sett i kontrollen och boarding börjar om 13 minuter. Jag har redan börjat kolla alternativa flygningar till Europa ikväll som UA kan boka om oss på... Verkar bara finnas MUC och FRA. Så jävla värdelöst då jag bokat resan med tanke på Dreamlinern till AMS.

8 luckor av 40 öppna... Bravo!
beb67dbb7baa2f9898de9837ecaf322b.jpg
 

Brandten

Medlem
Någon som kan svara på om jag bör ringa United och tala om att vi inte hinner flyget så de kan förbereda ombokning eller tar vi det sen när vi kommer till en stängd gate?
 

agehall

Medlem
Tror inte du har så mycket för att göra det tyvärr. Det är nog bara att ta det när det är ett faktum att du missar din flight.
 

Brandten

Medlem
Vi missade AMS... Blev ombokade direkt till MUC men de glömde göra transfer på bagaget så vi missade den också. Nu blir vi bokade till FRA kl20:10.

Det positiva med det är att det blir en Dreamliner ändå. Det negativa är att vi landar i Oslo 1h efter att mina SK flygningar lyfter till CPH och ARN. :(
 

Brandten

Medlem
Borde ändrat subject till Houston we have a problem... Men nu är det snart boarding på UA46 till FRA där vi kommer ha 5h i loungen innan nästa LH flight till OSL avgår.

Frågade om uppgradering till business class men EB-poäng funkade inte så nära avgång och cash price vid gate var 8000 USD / pers.

Vi hade bokat fönsterplats såklart på första flyget som vi missade och fick fönsterplats på MUC flyget (en gammal B767), som vi också missade men på den här flighten fanns inga lediga. Så checkin agenten uppgraderade oss gratis till fönsterplats i Economy Plus.
 
Toppen