Senaste nytt

Mabuhay lounge Manila och Premiere lounge Bali

Hur ser det ut med vil-möjligheter och öppettider på Mabuhay lounge, Manila (MNL), respektive Premiere lounge, Bali (DPS)? Vanliga fåtöljer, vilfåtöljer, schäslonger? Tillgång till duschar? Tack på förhand.
 

andersl

Medlem
Var i Premier loungen på DPS förra veckan, ingen vidare lounge.
Bara vanliga fåtöljer, och inga duschar.
Finns en väldigt liten bemannad bar för typ gin & tonic, whisky eller vin. Plus kylar med nästan kall öl :(
Wifi som kräver ny påloggning så fort man inte använder det på några minuter.

Edit: Var väldigt varmt i hela loungen, enda fungerande AC var en portabel (modell större) som stod längst in.
Kollade tyvärr inte öppet tiderna.
 
Last edited:

jtq

Medlem
Edit: Var väldigt varmt i hela loungen, enda fungerande AC var en portabel (modell större) som stod längst in.
Kollade tyvärr inte öppet tiderna.

Håller med, alltid äckligt varmt i loungen. Jag passerar ganska ofta och går numera alltid direkt till gate, mycket svalare och luftigare.

Kan fråga om dusch när jag passerar nästa gång den 12 aug om TS inte fått svar ännu, läste dock i nån annan tråd för ett tag sedan att det ska finnas dusch i premier lounge.
 
Håller med, alltid äckligt varmt i loungen. Jag passerar ganska ofta och går numera alltid direkt till gate, mycket svalare och luftigare.

Kan fråga om dusch när jag passerar nästa gång den 12 aug om TS inte fått svar ännu, läste dock i nån annan tråd för ett tag sedan att det ska finnas dusch i premier lounge.
Fråga gärna, alltid skönt att spola av sig.
 

jtq

Medlem
Kan bekräfta att det finns en dusch inne på toaletten.
IMAG1894.jpg
 
Toppen