Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

Borje L

Medlem
Går det att boka domestic US genom Star Alliansen Award? Lyckas inte få fram något tillgängligt på olika datum. Provat flera datum utspritt under året.
 

malmokalle

Medlem
Är det någon som får detta att fungera?

SAS.jpg
 
Sidan/SAS är lite fula av sig tycker jag rörande en sak jag upptäckte idag

Söker jag en resa för 2 personer på sträckan ARN - X - X får jag upp de städer/bolag jag vill åka med i C.

Söker jag samma resa för 1 person så dyker inte det alternativet upp utan istället ARN - CPH - X där samtliga sträckor flyga av SAS.

Mao så verkar de dölja resan med det andra Star Alliancebolaget om de själva har en plats i C i SAS vilket de tydligen hellre vill att poängen ska användas till
 

Maja

Medlem
Har försökt boka via den flera dagar nu och det fungerar inte alls. Får samma felmeddelande som dig @malmokalle

Extremt frustrerande då jag har en voucher som går ut den 30/6. Chattar man med kundtjänst så är lösningen att ringa in. Ger upp och får vaska den här vouchern helt enkelt. :eek:
 

StarFlyer

Medlem
Hur ser det ut med SQs tillgänglighet nu för tiden? Verkar omöjligt att hitta något alls, inte ens economy. Är det så att dom inte släpper biljetter till EuroBonus alls? Letar biljetter SIN-SGN alt KUL i december...
 
Toppen