Senaste nytt

Möjlighet till 10000 extra SJ Priopoäng

Plissken

Medlem
Ny kampanj på SJ:
"Nu blir dina snabbtågsresor mellan Göteborg och Stockholm ännu bättre – och extra förmånliga. Gör minst 3 tur och returresor (eller 6 enkelresor) senast den 15 februari så får du 10 000 extra poäng! Gäller i både 1 och 2 klass samt även delsträckor.

Erbjudandet gäller resor med SJ Snabbtåg från Stockholm/Södertälje/Katrineholm/Hallsberg till Skövde/Herrljunga/Alingsås/Göteborg eller i omvänd riktning. Gäller resor som köps från och med 18 januari 2018 och görs senast 15 februari 2018. Extrapoängen finns på ditt konto när du gjort dina resor enligt ovan."
 

agehall

Medlem
Som jag tolkar det funkar det inte med Stockholm-Södertälje utan det kortaste man kan resa är Hallsberg-Skövde?

Sååååå, vilken är billigaste sträckan som funkar för denna kampanj? :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

gdaily

Medlem
Som jag tolkar det funkar det inte med Stockholm-Södertälje utan det kortaste man kan resa är Hallsberg-Skövde?

Sååååå, vilken är billigaste sträckan som funkar för denna kampanj? :)
Just Skövde-Hallsberg finns för 95 pix utvalda avgångar. Med värderingen cirka 500 kr per 10k poäng så blir kampanjen ett nollsummespel mer eller mindre (men för mig en nobrainer då det skulle säkra det svarta kortet för året, under förutsättning att man får statusgrundande poäng (det brukar man få även om SJ ibland skriver annat)).

EDIT: Obs såg nu att det var snabbtågen bara som avsågs, då kostar biljetterna betydligt mer, och ovanstående var bara morgontrött svammel. Nu måste man nog faktiskt tänka sig att ha behov av att åka sträckan med.
 

gdaily

Medlem
Men om någon ska åka exempelvis Sthlm-Göteborg tur/retur ändå under kampanjtiden, så kan ju denne saxa lite biljetter typ Sthlm-Skövde och Hallsberg-Göteborg, och samma sak på tillbakavägen, då har man klarat av fyra legs av sex, och får räkna på om det lönar sig att klippa en extratur spöktåg.

Jag saknar den första kampanjen de hade av det här slaget, Sthlm-Södertälje för många år sedan, attans vad jag "åkte".
 
  • Gilla
Reactions: jsn

Plissken

Medlem
Det tog lång tid, men till slut kom ett svar från Prio medlemsservice:

Hej Plissken!
Tack för att du kontaktat oss.
Vi ber om ursäkt för den långa svarstiden.
Den kampanj som skickats till dig gäller endast för utvalda Priomedlemmar.


Med vänliga hälsningar
SJ Prio Medlemsservice
 

jsn

Medlem
Det tog lång tid, men till slut kom ett svar från Prio medlemsservice:

Hej Plissken!
Tack för att du kontaktat oss.
Vi ber om ursäkt för den långa svarstiden.
Den kampanj som skickats till dig gäller endast för utvalda Priomedlemmar.


Med vänliga hälsningar
SJ Prio Medlemsservice
:(
 
Toppen