Senaste nytt

Luleå - Guangzhou

Rutström

Ny medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? Lulea Kallax, Sweden (LLA)
  • Var är din destination? Guangzhou Baiyun International, China (CAN)
  • När vill/behöver du resa ut? 16 September 2019 (1-2 dagar innan går bra)
  • När vill/behöver du komma hem? Går bra om återresan börjar 21 September 2019 (1-2 dagar efter går även bra)
  • Hur länge vill du vara borta? 5-7 arbetsdagar, vi är flexibla
  • Hur många personer som skall resa? Två vuxna
  • I vilken kabinklass?
    • Premium Economy
    • Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS, Finnair, Emirates, Qatar, Lufthansa, Singapore Airlines, Cathay Pacific, Austrian, dom vanliga misstänkta. Undviker helst Air China, lågprisbolag osv.
  • Vad är din budget? (per person) 8-12 000kr, om en bättre kabinklass går att hitta något dyrare kan det vara intressant
  • Vad är det viktigaste för dig?
    • Kortare restid
    • Upplevelsen ombord
    • Biljettpris
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, men en övernattning någonstans kan fungera om det underlättar själva resvägen

Vi har i nuläget inga riktiga tider att passa och det är vi som sätter agendan. Har försökt hitta resor på ITA Matrix men hur jag än vrider och vänder på det så blir dom på över 30 timmar med långa layovers.

Har tittat på en lösning Luleå - Arlanda - Helsingfors - Guangzhou med SAS och Finnair och returen likadan fast baklänges. Ser ut att vara rimlig tidsåtgång och vettigt pris, men jag får inte ihop tiden med dom två första benen, eller så är det bara jag som är oduglig på att leta då jag tidigare bara rest och bokat inom Europa.

Förslag mottages mycket tacksamt!

Och lång flygtid går bra om det är under natten.
 

NotRyan

Medlem
2019-04-10.png

Fare 1: Carrier QR NLR7R1RX LLA to CAN
Fare 2: Carrier QR NLR7R1RW CAN to LLA
 
Last edited:
Toppen