Icke godkänt.Donaudampfschiffahrtsgesellschaftskapitaenskajuetenklinenputzergehilfe
Icke godkänt.Donaudampfschiffahrtsgesellschaftskapitaenskajuetenklinenputzergehilfe
LH2414 MUC-ARN nu på morgonen. Gardinen till galley från kabinen på plats och svår att öppna.
Gardinen mellan C och Y var helt öppen hela vägen. Jag struntade i ett samtal med purser. Skall snart träffa denna SVP/CCO i samband med att Lufthansa firar 60 år i Sverige. Vi tar det då.
Bara lite intresserad av om du fick till mötet i Maj, och vad man isåfall sade om Gardin-gate skandalen?
Eländigt. Men som sagt, detta måste ju vara sanktionerat från högre ort.Får summer maj:
ARN-FRA: codeshare med något knasigt skandinaviskt bolag som inte har gardin. Endast gardin mot galley.
FRA-LEJ: ingen gardin
LEJ-FRA: halv gardin
FRA-CPH: gradin!!!!
ARN-FRA: inser att det är dumt med codeshare, man missar gardinden!
FRA-BLQ: ingen gardin
BLQ-MUC: ingen gardin (men så var de tbara halvt lufthansa också, Air Dolomiti, men LH kod)
MUC-ARN: halv gardin
ARN-FRA: ingen gardin (hjälpte inte att det var LH själva som utförde den gången)
ZRH-ARN: gradin! Swiss levererar, som vanligt!
Nej vill man ha gardin ska man inte flyga Lufthansa. Det är bara gardinen framåt till galley som är konsekvent (där har de lärt sig av SAS!). Däremot leverar Swiss i princip alltid.
Eländigt. Men som sagt, detta måste ju vara sanktionerat från högre ort.
Haha, du säger ju det själv. Någon från högre ort (sannolikt inte Group CEO/CFO/CCO dock...) har bestämt att vagnen ska lämna affärsklasskabinen och har därmed (direkt eller indirekt) skapat och accepterat problemet. Om systemet är uppbyggt kring dryckesvagnen, ja - då är vi illa ute haha.Jag tror inte på någon konspiratorisk HQ sanktionering