Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

palmen

Moderator
Finns det någon chans att ta del av 6000 poängs erbjudandet för den som först nu upptäckt detta?

Eller gör jag klokast i att sitta still i båten och chansa på att det dyker upp igen?
Jag gissar att erbjudandet kommer tillbaka några gånger under 2020. Brukar vara så för de flesta kort i denna kategori
 

M.K

Medlem
Ingen som sett någon kampanj någonstans? På nätet, genom utskick eller är de ibland på ARN?

Det känns som ett bra tillfälle att börja samla i detta för bättre F tillgång samt för den ökande risken att mitt huvudprogram nu med provocerande marketing för flera kundsegment, speciellt vår västra granne och deras största bidragsgivare, gör en «Gillette» utan vidare kommentar.

Så om någon ser något får denne väldig gärna bidra med info i tråden!
 
Last edited:

Patrik

Medlem
Ingen som sett någon kampanj någonstans? På nätet, genom utskick eller är de ibland på ARN?

Det känns som ett bra tillfälle att börja samla i detta för bättre F tillgång samt för den ökande risken att mitt huvudprogram nu med provocerande marketing för flera kundsegment, speciellt vår västra granne och deras största bidragsgivare, gör en «Gillette» utan vidare kommentar.

Så om någon ser något får denne väldig gärna bidra med info i tråden!

Letar också nytt upplägg, funderar på att byta amex elite+mastercard premium mot amex platinum+prime world. Men amex rewards till miles&more finns inte vad jag förstår, vore roligare om det dök upp bra kombo-alternativ för oss i sverige mer än eurobonus.
 

palmen

Moderator
Letar också nytt upplägg, funderar på att byta amex elite+mastercard premium mot amex platinum+prime world. Men amex rewards till miles&more finns inte vad jag förstår, vore roligare om det dök upp bra kombo-alternativ för oss i sverige mer än eurobonus.
Finns massa alternativ mer än Eurobonus, men just Lufthansa saknas som ett alternativ.
 
Letar också nytt upplägg, funderar på att byta amex elite+mastercard premium mot amex platinum+prime world. Men amex rewards till miles&more finns inte vad jag förstår, vore roligare om det dök upp bra kombo-alternativ för oss i sverige mer än eurobonus.
Jag tycker inget hindrar en från att samla poäng/miles i mer än ett program, länge samlade jag poäng hos både SAS, Aegean Miles+Bonus och Miles & More. Jag tycker de har olika fördelar. T ex Aegean är lätt att få status hos (och när man minst anar det har man dessutom tjänat ihop miles till en interkontinental resa i businessclass, som grädde på moset), hos SAS är AMEX-vouchern, routingmöjligheterna på bonusresor och alla alternativa intjäningsmöjligeter (shoppingportalen, Avis, linsvätska, etc) värdefulla och fördelarna med Miles & More är 25 miles/100 SEK spend permanent miles-intjäning på Mastercard och meilenschnäppchen-kampanjerna med utmärkt tillgänglighet.
 
Vi uppdaterar våra villkor

Den 19 april börjar ny EU-lagstiftning om information om valutaväxling att gälla som innebär att vi ändrar våra villkor för detta. De nya villkoren förändrar inget för dig som kund och påverkar inte priset på valutaväxling.

Däremot blir det enklare för dig som använder Mastercard att jämföra olika företags valutaväxlingskurs när du handlar eller tar ut pengar inom EU eller EES. Vi uppdaterar våra villkor på grund av detta. På vår hemsida kommer vi att presentera valutaväxlingskursen i relation till Europeiska centralbankens valutakurser. De nya villkoren kommer att publiceras på resursbank.se den 19 februari 2020 och träder i kraft den 19 april 2020.

Vänliga hälsningar,
Resurs Bank
 
Toppen