Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Robert flysas

Moderator
Jag har inte heller fått mina välkommstpoäng ser jag....
Däremot fick jag 6000 poäng för en bilhyra i Danmark som var härlig.
Ringde du idag?

Testade att ringa innan lunch, men efter 20 min fick jag lägga på. Ringer imorgon, fredag igen för att få klarhet i detta. Fakturan kom dock till Kivra, så faktureringen fungerar;)
 

Robert flysas

Moderator
Enl Resurs bank kommer poängen lagom tills början av december om man sökt i oktober. Tar närmare 2 månader. Har jag inte fått några poäng tills första bankdagen i december (den 2/12) ringer jag igen och berättar att många väntar. Skulle gå lika snabbt som SAS MC Premium o SAS Amex Elite;) Så fort jag ser något skriver jag en uppdatering här, även den 2/12 när tålamodet tryter :D @Tonton @jerixon
 

Fidde

Medlem
Fortfarande inga 6000 p. Ringer på måndag till Resurs bank. Kommer påtala vi är många som väntar. Mailet de lovade fixa har nu tagit 2 veckor. Dvs - slut på tålamodet :D Skriver här efter samtalet.
Om du inte planerar att boka något eller säga upp kortet direkt så hade jag väntat på att vanliga poäng för månaden kom in och om det dagen efter inte kommit in välkomstpoängen hört av mig. Ibland får man ha åtminstone lite is i magen :)
 

Robert flysas

Moderator
Om du inte planerar att boka något eller säga upp kortet direkt så hade jag väntat på att vanliga poäng för månaden kom in och om det dagen efter inte kommit in välkomstpoängen hört av mig. Ibland får man ha åtminstone lite is i magen :)

:) Tror man blir bortskämd av Amex o SAS MC hur snabba de är;) Ja så kan det vara. Det märkliga är att de lovade återkomma för 14 dgr sedan men sen inte göra det. Det skall jag behålla, bra som extra kort inom Star Alliance
 
Toppen