Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Jean-Pierre

Medlem
Miles gäller inte 3 år efter uppsägning av kortet. De förfaller 3 år efter intjäning. Har du kreditkortet (prime) så fungerar det som skyddsnät och förfall av miles är inhiberad. Om skyddsnätet försvinner, förfaller miles tämligen omgående (typ någon/några månaders marginal - står i M&M T&C)
 

mell

Ny medlem
Någon mer som inte fått sina lounge vouchers? Fick en i dec -17, sen ingenting. M&M support hänvisar till Resurs bank som i sin tur hänvisar till M&M........:(
 

mell

Ny medlem
Jag har inte heller fått min voucher, jag skickade mejl till Miles & More den 24:e januari och har inte fått svar än.
Har mailat m&m och ringt ett antal ggr i över 2 veckor nu men blir bara hänvisad till resurs bank, har då ringt och mailat resurs bank och får samma svar varje gång att dem inget kan göra och att jag får vända mig till m&m. Känns ju hopplöst detta.

Någon som har något tips?

Tack!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Har mailat m&m och ringt ett antal ggr i över 2 veckor nu men blir bara hänvisad till resurs bank, har då ringt och mailat resurs bank och får samma svar varje gång att dem inget kan göra och att jag får vända mig till m&m. Känns ju hopplöst detta.

Någon som har något tips?

Tack!
Hopplöst! Jag hade sagt upp kortet och signat upp igen lite senare. Förhoppningsvis läggs allt upp rätt då.
 
Toppen