Senaste nytt

Lufthansa lounge Milano Malpensa

Gweilo_2

Medlem
Jag kanske är sent på bollen, men Lufhansas "nya"lounge, med SAS access, är ett rejält lyft jämfört med den gamla loungen här på Malpensa. Klassisk LH stil på inredning, betydligt rymligare och ljusare. Ett bra standardutbud av mat och dryck och bra tryck i wifi. Ligger utåt A50 gaterna.
 

coclol

Medlem
Jag kanske är sent på bollen, men Lufhansas "nya"lounge, med SAS access, är ett rejält lyft jämfört med den gamla loungen här på Malpensa. Klassisk LH stil på inredning, betydligt rymligare och ljusare. Ett bra standardutbud av mat och dryck och bra tryck i wifi. Ligger utåt A50 gaterna.

Och ofta med en kock som svänger ihop pastarätter!
 

Agö

Medlem
Jag kanske är sent på bollen, men Lufhansas "nya"lounge, med SAS access, är ett rejält lyft jämfört med den gamla loungen här på Malpensa. Klassisk LH stil på inredning, betydligt rymligare och ljusare. Ett bra standardutbud av mat och dryck och bra tryck i wifi. Ligger utåt A50 gaterna.
Finns det till och med fönster?
 

squeezen

Medlem
Familj, jag + fru och två barn (1.5 och 4.5 år) kommer alla in om vi åker plus? Eller är det status som gäller? Jag har Guld, så får väl bara ta med en gäst.
 
Toppen