Senaste nytt

Lufthansa Förstaklass från Manchster/London Heathrow (mfl) till asien från 20.000kr

Homer

Medlem
Finns ganska hyfsade priser från Sverige också, ex Hong Kong 27.000kr


VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 15JAN 20 AND ON/ BEFORE 31OCT 20.

Sales restrictions
TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 27JAN 20.
Minimum stay requirements
TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN 6 DAYS AFTER ARRIVAL AT TURNAROUND OR - TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN THE FIRST SUN AFTER ARRIVAL AT TURNAROUND.

Maximum stay requirements
TRAVEL FROM LAST STOPOVER MUST COMMENCE NO LATER THAN 3 MONTHS AFTER DEPARTURE FROM FARE ORIGIN.

Stopover restrictions
STOPOVERS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT.
 

011430121

Medlem
Finns ganska hyfsade priser från Sverige också, ex Hong Kong 27.000kr


VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 15JAN 20 AND ON/ BEFORE 31OCT 20.

Sales restrictions
TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 27JAN 20.
Minimum stay requirements
TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN 6 DAYS AFTER ARRIVAL AT TURNAROUND OR - TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN THE FIRST SUN AFTER ARRIVAL AT TURNAROUND.

Maximum stay requirements
TRAVEL FROM LAST STOPOVER MUST COMMENCE NO LATER THAN 3 MONTHS AFTER DEPARTURE FROM FARE ORIGIN.

Stopover restrictions
STOPOVERS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT.
@Tommy någon höst resa?
 

Senator

Moderator
Finns ganska hyfsade priser från Sverige också, ex Hong Kong 27.000kr


VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 15JAN 20 AND ON/ BEFORE 31OCT 20.

Sales restrictions
TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 27JAN 20.
Minimum stay requirements
TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN 6 DAYS AFTER ARRIVAL AT TURNAROUND OR - TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN THE FIRST SUN AFTER ARRIVAL AT TURNAROUND.

Maximum stay requirements
TRAVEL FROM LAST STOPOVER MUST COMMENCE NO LATER THAN 3 MONTHS AFTER DEPARTURE FROM FARE ORIGIN.

Stopover restrictions
STOPOVERS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT.

Fördelen med dessa från Arlanda är att det inte är 2-for-1 så det går att åka själv. Där är HKG en sweatspot eftersom (i mån av plats) det går att åka via SIN och få SQ F mellan SIN-HKG-SIN. Förtjänar en egen tråd. Skall se om jag hinner senare.
 

squeezen

Medlem
Fördelen med dessa från Arlanda är att det inte är 2-for-1 så det går att åka själv. Där är HKG en sweatspot eftersom (i mån av plats) det går att åka via SIN och få SQ F mellan SIN-HKG-SIN. Förtjänar en egen tråd. Skall se om jag hinner senare.
Viktigt notera dock hur schemat A380 ligger om det är nya suites man är sugen på. Köpte själv first class till frugans 40 årsdag på förra kampanjen sen ändrade de i tabellen så vi får ”sunka” i 777-300 (versionen med 8 F säten).

lite miss. Nästan så man hellre skippat hkg-sin hoppet...
 

Canadien

Medlem
Står Business när jag går in på den länken

SmartSelect_20200117-082616_Firefox.jpg


Men det kanske är samma destinationer som "reas" i First?
 

Senator

Moderator
Det blev en bokning ARN-ZRH-SIN, HKG-BKK-ZRH-ARN med Swiss F ombord min favorit B77W i mars. Överraskad att både ARN-ZRH-SIN och ARN-ZRH-HKG fanns på mina datum. Hem var helt hopplöst. De andra alternativen hem var:
HKG-PEK-FRA-ARN
HKG-PVG-FRA-ARN

Jag valde BKK över PVG/PEK då båda är bökiga. Alla dagsresor från Asien är pest i min bok och övernattning i ZRH inte optimalt. Men i-landsproblem. A-klass på SQ stort problem denna gången så ingen SQ F alls :) Valde dock Cathay över Thai från HKG så kärt återseende med deras förmågor i HKG.
 
Toppen