Lufthansa Business till Denver och Steamboat

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 14 Mars 2019.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

20190221_132427

AV: Kimmen00 Efter förra året att ha läst tråden om skidåkning i Colorado så började tanken gro att vi skulle bege oss dit under sportlovet 2019. Efter efterforskningar fastnade vi för Steamboat. Hotell+liftkort+skidhyra-etc-paket bokades i oktober och kort därefter flyget med 2 st 2-4-1. Rapporten tar upp flygen men även av naturliga skäl mycket om…

Se hela inlägget

Brandten och micsjo gillar detta.
  2. Alexander

Alexander Ny medlem

Tack för en bra recension! Skeptisk till Lufthansa C framförallt för stolarna med dess konstiga vinkling inåt men kanske får ändra mig.

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Personligen tycker jag inte vinklingen är något problem, kan dock bli lite trångt i fotändan. För en dagflight om man är 2 personer fungerar det bra enligt mig.

4. gotblu

gotblu Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken fin recension, stort tack! Denver lockar onekligen. Man får väl räkna med någon gammal dollarkurs så att man inte blir helt deprimerad...;)

5. hendberg

hendberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Underbar recension på ett lite mer ovanligt resmål. Colorado är en grym stat med så extremt mycket aktiviteter, om man bara vill.

6. LMA

LMA Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Riktig trevlig läsning.:)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!