Senaste nytt

Lufthansa Business Class till Singapore – för 12.900 kronor

H

Holmion

Guest
Lufthansa har just nu en grymt bra deal på resor till Singapore. För bara 12.900 SEK kan du resa tur och retur Stockholm – Singapore. Även om flygresor kanske är det sista man tänker på i dessa covid19-tider kan det vara värt att boka för att resa längre fram. Priset ovan gäller flyg med Lufthansa…
 

Gizmokvack

Medlem
Har kikat runt lite i Google flights.

Tar jag exempelvis Göteborg - Singapore så hittar jag gott om datum för drygt 1200 euro/pp.

Klickar jag mig vidare står det unfortunately, priset har gått upp oavsett leverantör. Testat datum i både september, oktober, december.
Har sett det förut? Är det ett vanligt problem med Google flight att priserna inte hänger med?
 

SimonXYZ

Medlem
Har kikat runt lite i Google flights.

Tar jag exempelvis Göteborg - Singapore så hittar jag gott om datum för drygt 1200 euro/pp.

Klickar jag mig vidare står det unfortunately, priset har gått upp oavsett leverantör. Testat datum i både september, oktober, december.
Har sett det förut? Är det ett vanligt problem med Google flight att priserna inte hänger med?
Ja, det är vanligt.

Jag använder först Google Filghts för att söka brett, sedan använder jag ITA Matrix för att hitta trevliga rutter och till slut använder jag ExpertFlyer för att verifiera.
 

Andrew

Medlem
Toppen