Senaste nytt

Lufthansa becomes Fanhansa

HON-II

Medlem
De använder "Fanhansa" B747-8:an med tilläggsnamnet "Sieger-Flieger" fanhansa-siegerflieger.JPG
 

Tomtebo

Medlem
Jag hade förmånen att flyga med Fanhansa till Tokyo för någon vecka sedan.. Fick dessutom följa hela Brasilienslakten i business med överförtjusta tyskar på en A380 förra veckan. Högst intressant upplevelse!
 

Dr. Miles

Expert
HON-II
Om de bilderna är inte egentagna bilder alternativt från press release (i så fall måste du ange källa) eller från public domain (t ex Flickr, Wikipedia, i så fall måste du ange källa), annars kan du inte posta andras bilder här.

Forumregler skrev:
3. Vad säger lagen?
.
.
.
Alla inlägg, bilder och annat som laddas upp på BusinessClass.se måste vara av ”egen tillverkning”, med andra ord vara material som du själv har upphovsrätten till, eller sådant som du har fått lova att använda av den som har upphovsrätten till materialet.
Forumregler - BusinessClass.se
 
De var snabba med att lackera på den texten må jag säga. Jag trodde det tog tid för färgen att torka...

Gissningsvis är det inte färg utan man har med största säkerhet "stripat" det vackra flygplanet. (stripning=paneler av folie, samma som SAS använt till kärran som har Disneymålningen)
 
Toppen