Senaste nytt

Lufthansa-award med SAS, married segments?

Canadien

Medlem
Jag hittade också detta i veckan. Pratade med SAS som inte kunde boka LH business. De fanns inte tillgängliga. Misstänker bugg på SAS site.
Kunde de inte boka ens om du valde hela sträckan inkl VIE? Eller var det för att du ville boka annan rutt som inte innehöll VIE?
 

HenrikAI

Medlem
Jag upptäckte samma sak igår, där det verkar finnas bonusresor i business med Lufthansa att boka långt fram nästa år (utanför det normala fönstret där Lufthansa brukar släppa till Eurobonus), men bara genom konstig routing likt den du beskriver. Vore intressant att se om det går igenom att boka, men har inte velat slösa 450kr på att prova!

Det gick att boka! Är lite nyfiken på att ringa in och försöka ändra ARN-VIE-ZRH-FRA till ARN-FRA och se vad som händer..
 

JPE

Medlem
Det gick att boka! Är lite nyfiken på att ringa in och försöka ändra ARN-VIE-ZRH-FRA till ARN-FRA och se vad som händer..
Spännande! Har undvikit den vägen eftersom det blir så många ben men går det i efterhand att boka om direkt till FRA så är det en annan femma.
 

Jannes

Medlem
Det gick att boka! Är lite nyfiken på att ringa in och försöka ändra ARN-VIE-ZRH-FRA till ARN-FRA och se vad som händer..
Har bokat en 2-4-1 ARN-VIE-FRA-BOS i C nästa år, och är fortfarande lite oroad för att de ska backa på den. Biljetterad är den, men följer med ifall du kontaktat SAS. Jag är till och med lite osugen att slå ihop denna med hemresan för jag vill inte sabba nåt och vara tvungen att leta efter nya platser nu.
 
Toppen