Loungeval i Bangkok. Oman Air First eller Air France

Diskussion i 'Lounger' startad av Hafermann, 19 November 2018.

1. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flyger om ett tag statslöst från BKK med Emirates Eco. När jag kollar genom loungealternativ med PP, framstår de två i rubriken nämnda, som intressantast.

Vad är era erfarenheter och vad hade nu valt?

Dr_Strangelove gillar detta.
  2. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dr_Strangelove och Hafermann gillar detta.
  3. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är väldigt förtjust i Oman Air lounge. Den är inte så stor men vid de flesta tillfällen som jag varit där så har det ändå varit ganska luftigt. Matutbudet är också ganska bra.
    Jag har dock inte testat Air France loungen, men eftersom jag gillar Oman Air loungen så hade jag nog inte chansat på något annat ändå. :)

Hafermann gillar detta.
  4. Dr_Strangelove

Dr_Strangelove Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ursäkta, men jag kan inte låta bli. Kommer inte inresa vart du än ska bli svårt om du är statslös? ;)
    Damn you autocorrect?

ekf, Brandforce, henrik l och 3 andra gillar detta.
  5. Dr_Strangelove

Dr_Strangelove Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, det är jag med på och antar att han menar statuslös. Dock står det statslös och det är något helt annat...
    Försökte få mitt inlägg skrivet med lite glimten i ögat. ;)

Last edited: 19 November 2018
    Berglund och Budgetresenär gillar detta.
  6. Emilio

Emilio Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag flyger från Concourse E så brukar jag ta Oman Air-loungen. Gillar den faktiskt lite bättre än Thai Airways egna guld-lounger som jag annars använder. Har dock inte provat Air France-loungen ännu, så kan inte jämföra med den. Oman Air brukar ha någon form av bubbel har jag för mig och bra fika i övrig (flyger oftast morgonflyget i jobb, så har aldrig kollat närmare), och helt okej mat (som sagt, jag brukar ta min frukost här pga morgonflyg).

Hafermann och ResenärenLars gillar detta.
  7. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack. Det blir mest troligt ett besök där!

8. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det känns som en större och mer spännande utmaning som statslös ;-) Men får nog hålla mig till statuslös om det ska gå vägen. :)

Dr_Strangelove gillar detta.
  9. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att höra! Jag brukar använda Singapores om jag flyger *A. Men blir kanske att omvärdera efter mitt kommande besök på Oman.

10. Emilio

Emilio Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har man access där som *A-guld oavsett vilket bolag man flyger med (inom *A dvs)? Flyger mest Thai.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!