Senaste nytt

Loungetillgång med EBS på fredag?

SNIFF

Medlem
Nä, så gör man väl inte?
Om man är ett sällskap där alla inte har lounge access så går man i stället till Starbucks, O'Learys, Tapas bar eller vad som helst. Så jäkla märkvärdigt är det inte med lounge så att man splittrar sällskapet....

Märker att du inte har träffat min chef... :p
 

agehall

Medlem
Nä, så gör man väl inte?
Om man är ett sällskap där alla inte har lounge access så går man i stället till Starbucks, O'Learys, Tapas bar eller vad som helst. Så jäkla märkvärdigt är det inte med lounge så att man splittrar sällskapet....

Det beror på. Jag kommer gladeligen att lämna dig utanför medan jag går till FRA FCT.. ;) Fast om det är SAS Gold Lounge så kanske det är mer tveksamt om det är värt det. Beror på hur trevligt sällskapet är skulle jag säga.
 

Chrille

Medlem
Det beror på. Jag kommer gladeligen att lämna dig utanför medan jag går till FRA FCT.. ;) Fast om det är SAS Gold Lounge så kanske det är mer tveksamt om det är värt det. Beror på hur trevligt sällskapet är skulle jag säga.
Tack för det!
Fast i den specifika frågeställningen tänkte jag att det var ett kompisgäng som reste. Om jag reser i jobbet med en löst sammanhållen flock så vore det en annan sak, men om jag reser privat med två kompisar så lämnar jag knappast en utanför...
 

trekker

Medlem
Hej!
Åker med ett gäng till Florida (via FRA) på fredag och funderar på om man har tillgång till Loungen även fast flygningen är utförd av Lufthansa. Samma flyg har ju även SK-flightnr. Men enligt bokningen flyger vi LH. Är dom stenhårda med att flighten har SK på boardningkortet?
Jag har ju EBG men får ju knappast ta in hela sällskapet på 5 pers och hoppas på att vännerna med EBS också har access :)

Tacksam för alla svar
Du kan val gasta in 1 i business loungen och ovriga betalar intrade?
 
Toppen