Senaste nytt

Loungerekommendation Terminal 5 Arlanda med Eurobonus Gold eller Priority Pass

J

Joakim Reinius

Guest
Jag åker till Österrike måndag och har både EBG och PP. Jag åker från Terminal 5. Någon som har en rekommendation vilken Lounge man bör använda och varför?

Jag har spanat in SAS Loungen efter security på nätet och tänkte höra med er som varit där.
 

NotRyan

Medlem
Jag åker till Österrike måndag och har både EBG och PP. Jag åker från Terminal 5. Någon som har en rekommendation vilken Lounge man bör använda och varför?

Jag har spanat in SAS Loungen efter security på nätet men bättre att höra med er som varit där.
Har du tid så ta airside-bussen till/från T2 och sitt i Aurora-loungen. Annars SAS Gold lounge.
 
Har du tid så ta airside-bussen till/från T2 och sitt i Aurora-loungen.
Jag kom in i Terminal 2 utan att behöva åka buss dit, de släppte glatt in mig via Terminal 2 säkerhetskontroll trots att jag skulle flyga med SAS till Miami (minns inte vilken terminal det var ifrån, men det var inte Terminal 2).
Inga lounger på ARN är värda att betala något extra för att komna in i.
Njae, hade det gått att köpa sig in i Pontus-loungen så hade jag nog gjort det när jag är i Stockholm.
 
Jag kom in i Terminal 2 utan att behöva åka buss dit, de släppte glatt in mig via Terminal 2 säkerhetskontroll trots att jag skulle flyga med SAS till Miami (minns inte vilken terminal det var ifrån, men det var inte Terminal 2).

Njae, hade det gått att köpa sig in i Pontus-loungen så hade jag nog gjort det när jag är i Stockholm.
Går ju att käka på Pontus och betala för det? Bra alternativ.
 

Tongen2

Medlem
Prova båda! Lika bra när du ändå kommer in med korten.
Jag gillar guld-loungen bättre pga känns lite mera "riktig lounge" än PP loungen. Men som sagt tidigare, inget man gärna spenderar jättelång tid i någon av dom men klart bättre än att sitta på en bänk i vänthallen :p
 
Toppen