Lounger värda att stanna extra lång tid i (First-lounger eller motsvarande)

Diskussion i 'Lounger' startad av palmen, 15 Augusti 2016.

Tags:
  1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tomt på eftermiddagarna när jag brukar besöka loungen. Trevlig bar med Champagne, sköna vilstolar med utsikt över startbanan och plattan.

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
  3. toer00

toer00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Emirates First i Dubai är inte heller så tokig, stor, öde, kanske lite opersonlig tom... Men allt finns där..Duscharna, à la carte rest. Och egen gate till planen...

Skickat från min iPad med Tapatalk

4. mika

mika Medlem

Jag testade Cathay Pacifics nya lounge (första class) i Heathrows T3. De har nu samma koncept som the Wing och the Pier i Hong Kong med fine dining från a la carte -listan. Det var två champagnesorter att välja ifrån (Barons de Rothschild Brut NV, Moët & Chandon). Menun var primärt i kanton-stil och mycket att välja ifrån gällande förrätter, huvudrätter och efterrätter. Jag skulle lätt ta ett par extra timmar och äta en bra trerätters här.
    fig2-min.jpg fig1-min.jpg fig2-min.jpg

Berglund, squeezen, jumbooze och 5 andra gillar detta.
  5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har ju inte loungen öppnat ännu så vi VET ju inte om det är en lounge värd att spendera lite extra tid i. ;) Men Qantas är på väg att bygga en First-del i anslutning till sin nuvarande lounge i Singapore (samtidigt som de bygger ut den nuvarande). Skall vara i samma stil som den i Los Angeles och stå klar under 2019. Öppen för resenärer i First och oneworld Emerald. Jag håller tummarna :)

palmen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!