Senaste nytt

Lounger med Guldkant?

Har en liten fundering om jag skall ta LOT till Nurnberg nästa gång. I stället för att köra BMI från Karlstad.
Var ju så länge sedan jag flög LOT
Jag flög men en av deras Embraer ERJ-170 (E70) idag och herre gud vilka bekväma säten! Om du får samma säten på din rutt så tveka inte, välj LOT.
 

Juraj

Medlem
Flygplats: OSL
Lounge: SAS domestic lounge
Guldkant: barista som tillreder olika kaffedrinkar, gym, bärbara mobiltelefonladdare, daylight booster zone

2018-07-28 20.12.58.jpg 2018-07-28 20.25.40.jpg 2018-07-28 20.16.38.jpg
 

Gus

Medlem
Missat massage. Men den är riktigt trevlig ( om det är den jag tror )
Ja entrén är inte jättetydlig. Och du kan bara boka direkt av den enda spa-värdinnan som också utför alla behandlingarna (Monica jobbade när jag var där). Jag satt med en öl utanför hennes dörr och väntade (samma ställe där servitörerna i loungen ställer smutsig disk :D) Efter en halvtimme kom hon ut med en kund. Då bokade jag tid 1 timme senare.

För övrigt en extremt bra massage som inleddes med en varm handduk över hela ryggen. Den sorts massagestolar som användes är överlägset de bästa! (Sådan stol du sitt/ligger i om ni vet vad jag menar).
 

mika

Medlem
Flygplats: London Heathrow, Terminal 3
Lounge: American Airlines International First Class Lounge
Guldkant:
Lösgodis

Nu är det tyvärr torsdag, inte fredag. Annars hade jag sagt fredagsmys. Det finns lösgodis, chips och champange (men inte bra öl).

losgodis.JPG
 
Toppen