Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

GOTBound

Medlem
Fingrarna korslade för att det blir tidigt Q1, men som @Tonton skriver så ör det numer 1H 2019 gäller.

Jag har en resa i början på februari (sportlovet); GOT-LHR-PHL-MCO-DFW-LHR-GOT i ekonomi så jag ser fram emot test av Centurion lounge på (LHR), PHL och DFW!

EK
 

GOTBound

Medlem
Då är du sen, det tog slut för 3 månader sedan :D

LOL! Det där med årsskiften är överskattat!

Jag såg nu att mitt inlägg var fullt av stavfel och fel ord, jag upplever det som autocorrect på telefonen blivit sämre, eller så är det jag ;) men 2019 skyller jag inte på telefonen...

EK
 

Mr Basic

Medlem
Flyger ARN-LHR-BOG snart och undrar om UA- eller SQ-lounge är lugnare och/eller bättre (subjektivt jag vet) 20-21 lokal tid? Har besökt AC-lounge tidigare och tänkte prova ngn ny. Har dock begränsat med tid så tänkte satsa på en och främst dryck (mätt efter kuben?). :rolleyes:
 

Tonton

Medlem
Flyger ARN-LHR-BOG snart och undrar om UA- eller SQ-lounge är lugnare och/eller bättre (subjektivt jag vet) 20-21 lokal tid? Har besökt AC-lounge tidigare och tänkte prova ngn ny. Har dock begränsat med tid så tänkte satsa på en och främst dryck (mätt efter kuben?). :rolleyes:

Det finns en SQ-flight som avgår 20:50. Sista USA-flighten går runt 18 om jag minns rätt. Således - om du bara har tid för en lounge så skulle jag välja UA. Gissningsvis är den mycket lugnare.
 

Adrien

Medlem
Flyger ARN-LHR-BOG och har 4 timmar i London. Vilken lounge mellan UA/AC/SQ/LH blir bäst för att äta/dricka samt jobba?
Ser ut att AC och LH stänger en timme senare än UA och SQ så tar gärna tipset mellan dessa två för sista timmen också.
Någon som varit där senaste månaderna?:)
 

Homer

Medlem
Flyger ARN-LHR-BOG och har 4 timmar i London. Vilken lounge mellan UA/AC/SQ/LH blir bäst för att äta/dricka samt jobba?
Ser ut att AC och LH stänger en timme senare än UA och SQ så tar gärna tipset mellan dessa två för sista timmen också.
Någon som varit där senaste månaderna?:)


Jag vet inte vart du fått informationen om öppettider, men för
3 veckor sedan var det de här öppettiderna som gällde för UA och SQ
Lounger som åter öppnat efter Covid | Sida 19 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor
 
Toppen