Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Homer

Medlem
I början var det väl bara Plaza man hade tillgång till (om man var kastlös och flög i Plus)
De delade ut kuponger där man lämnade in bagaget.
 

kakne

Medlem
Det finns inget som heter EuroBonus Business-biljett - EuroBonus är inget flygbolag. Men jag gissar att du menar SAS Plus? Isåfall kommer du in i Lufhtansas business-lounge.
Korrekt. Det är en Star Alliance Business biljett bokad med EuroBonus poäng på SAS site för Star Alliance-bonusresor. My fault.....won't happen again.
 

danielhog

Medlem
Korrekt. Det är en Star Alliance Business biljett bokad med EuroBonus poäng på SAS site för Star Alliance-bonusresor. My fault.....won't happen again.
Det som är relevant är vilket flygbolag och vilken kabinklass samt eventuell status, inte hur biljetten är bokad eller om den är köpt för poäng/pengar.

T.ex. Kan du ha en biljett i SAS plus eller Lufthansa business, bokad på samma sätt och via samma site.
 

squeezen

Medlem
CPH-LHR med Sas Plus sen SQ i business LHR-SIN har även guld.

Antar att jag kommer och avgår från star alliance terminalen oavsett bolag och destination?

Har någon av loungerna riktig bubbel längre, eller de har snålat in? Tänker SQs egna eller United club kanske?
 

Canadien

Medlem
CPH-LHR med Sas Plus sen SQ i business LHR-SIN har även guld.

Antar att jag kommer och avgår från star alliance terminalen oavsett bolag och destination?

Har någon av loungerna riktig bubbel längre, eller de har snålat in? Tänker SQs egna eller United club kanske?
Du kommer in i alla loungerna på Terminal 2 och det har varit lite dagsform på champagne eller ej i SQ/UA. Har du tid så sväng förbi allihop och ta Air Canada också för en kanadensisk Gin & Tonic.
 

lilly k

Medlem
CPH-LHR med Sas Plus sen SQ i business LHR-SIN har även guld.

Antar att jag kommer och avgår från star alliance terminalen oavsett bolag och destination?

Har någon av loungerna riktig bubbel längre, eller de har snålat in? Tänker SQs egna eller United club kanske?
När jag var i Singapores lounge för två veckor sedan fanns det ingen champagne, endast Cava. Frågade särskilt efter det nämligen.
 
Toppen