Senaste nytt

Logga in på SAS går inte?

JockeS

Medlem
Frugan kommer inte in på SAS.se längre med sitt inlogg.
Hon har återställt lösenordet flertal ggr men det hjälper inte.
Provat använda både Mail och EB-nummer men ingen skillnad.

konstiga är också att hon kan logga in på SAS-appen?
Men inte webbsidan?

någon som råkat ut för detta?
 

Borje L

Medlem
Jag tror jag hade samma problem för något år sedan. Tror lösningen var att man hade något användarnamn som fungerade på datorn. Nu fungerar däremot email på båda ställena för mig. Men jag minns att jag tyckte det var väldigt konstigt när det till slut fungerade.
 

Andreas_Sthlm

Ny medlem
Har alltid loggat in med mailadress men funkar inte längre. Provade att ändra lösenord men fortfarande strul. Dock inga problem att logga in när jag anger EB-numret istället för mailadress som användarnamn.
 

Homer

Medlem
Fungerar delvis...
Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil.
 

Borje L

Medlem
Testade nu. Jag kommer inte in på mitt konto alls. Det står fel användarnamn eller lösenord. Däremot kan mina barn som är med i min pointpool logga in. De har nu tillgång till alla poäng i poolen. Förut var det bara jag. Verkar vara något som är fel...
 

TLC

Medlem
Testade nu. Jag kommer inte in på mitt konto alls. Det står fel användarnamn eller lösenord. Däremot kan mina barn som är med i min pointpool logga in. De har nu tillgång till alla poäng i poolen. Förut var det bara jag. Verkar vara något som är fel...
Hej - jeg har fuldstændig samme problem. Jeg kan ikke logge ind - men alle andre kan.
Jeg er tilknyttet SAS Business med min profil. Er du også det?
 
Toppen