Senaste nytt

Livetråd för Invigningsresa till BC.se loungehörnor

Jag upprepar tidsschema även i denna tråd:

09.20 Invigning Stockholm Arlanda ARN
10:10 Boarding ARN-OSL
11:25 Landar OSL
12.00 Invigning Oslo Gardermoen OSL
13:25 Boarding OSL-CPH
14:55 Landar CPH
15.30 InvigningKöpenhamn Kastrup CPH
16.00 Middag på MASH CPH
17.50 Boarding CPH-ARN
19:20 Landar ARN

Kvällsaktivitet fortfarande ej spikad!


Flighter:
10:30 - 11:25 SK 487 Stockholm , Arlanda (Terminal 5) - Oslo
13:45 - 14:55 SK 1469 Oslo - Köpenhamn (Terminal 3)
18:10 - 19:20 SK 1426 Köpenhamn (Terminal 3) - Stockholm, Arlanda (Terminal 5)
 

Johannes

Medlem
Gjorde ett litet försök att smita igenom securityn för att göra ett kvällsbesök i loungen, men det blev tvärstopp. Förvisso väntat, men man kan ju alltid försöka. Middagen inmundigas på SkyCity. En fiskfilé med oljekokta kartoffelstavar hos de gyllene bågarna. Drar mig tillbaka mot hotellet snart.

Bara boka en riktigt sen biljett i C Oslo 2205 och avboka i loungen.
 
Här i Paris snöar det för fullt! Ska snart borda mot ARN. Åker dock hem för lite sömn och dyker upp på ARN igen vid 08.15. Helknasigt men kul! Ser verkligen fram emot detta evenemang :)
 

agehall

Medlem
Har börjat ladda lite smått här också. 0740 plockar jag upp Kricka imorgon och sedan bär det av mot ARN - räknar med att vara i SL strax efter 8.
 

mry

Medlem
Ni som har mig på facebook kan se mitt boardingpass för det går verkligen inte att bifoga bilder på bc.se man laddat upp med android...
 

Malu

Medlem
Checkar in, skriver ut boardingkort och funderar på hur jag ska ta mig ut till ARN utan att frysa ihjäl i morgon bitti. Kanske blir en taxi...
Seating blev 10A från ARN, 6A från OSL och 3C från CPH.
 

Traveller

Medlem
Hämtar upp två främmande karlar vid 8.30 i morgon, Senator och JTH, för färd mot ARN.. Ankommer mitt andra hem vid 09.00.. Skönt att fly kylan:)
 
Toppen