Senaste nytt

Liverapport: Stockholm - New York i SAS Plus (Nya Kabinen)

Lunch serverad, beef mignoue med ris. Första som kom var kalla så dom fick springa tillbaka och hämta mer uppvärmda från bakre galley till flera passagerare...

Vinet var inte gott så håller mig till Mikkeller ölen!
 
A

Aurora

Guest
vice president of brand & marketing sitter i business, hvis man skal tolke instagram :)
 
Så! Medans alla äter kan man passa på att ladda upp en bild image.jpg

Det är ju inte LH F precis...
 
Nu tycker jag du är lite elak som jämför SAS Plus mot LH F ;)

Dom har ju Mikkeller, det är ju riktigt bra.

Någon som vet, dom ville ha betalt för chips är de verkligen rätt? Öl får jag beställa hur många jag vill av men chips ville dom ha 25 kr för....

Något jag också kan påpeka är att de har gått 20 min sen jag avslutade min mat, gäller nog alla i kabinen o ännu har dom inte gått förbi och plockat av. Är jag för skadad av businessclass syndrome? 3 gånger har dom dock kommit o frågat om vi vill ha mer kaffe eller te. Är det vanligt?
 
Ska vi sammanfatta första måltidsservicen: helheten bra, lite minus att dom serverade maten kall men de löste sig efter tillsägelse. God öl ombord är bra och de höjer upp stämningen gott. En granne som är lika pratglad som jag o vi sitter och diskuterar massa flyg.
 
A

Aurora

Guest
Någon som vet, dom ville ha betalt för chips är de verkligen rätt? Öl får jag beställa hur många jag vill av men chips ville dom ha 25 kr för....

Det var det jeg tenktepå , gå fram og spørr etter vice president og fortell han at det er teit :p

Maten så god ut i allefall! Og jeg kjenner til irritasjonen av å ikke få maten tatt vekk. Satt en gang i lufthansa biz og venta i 20 minutter (i stedet for å få lagt meg til å sove). Hilsen nordmann som ikke liker å "gnälla" og derfor sitter i stillhet og venter på at ting skal bli ordnet :oops::p
 
Toppen