Senaste nytt

Live: Fjorton timmar och en kvart i San Fransisco

doc

Medlem
Jag har inga planer på att stanna fasta i häktet. Har full mottagning som börjar 08:00 på tisdag. Nu väntar jag på ombordstigning i gaten. Beräknad avgångstid 20:30.
 

doc

Medlem
Klassis SAS boarding med totalt kaos och köer från tre olika håll till en scanner som fungerade SK IT, vilket gjorde att många passagerare var tvungna att bockas av manuellt. De passagerare som försökte ta bakttrappan möttes av en stängd dörr till planet och fick springa tillbaka till framdörren igen. Oavsett har jag nu placerat mig på plats 1F ombord på Benedicte Viking LN-RGB. Nu är det den eviga väntan för att se om någon hamnar på mittensätet 1E.

cc9f042bba9534d3e3d87ef7f9a34761.jpg
 

011430121

Medlem
Hur kan du boka SK1483, den flygs av LN-RGB som inte har Wi-Fi, du skulle bokat en avgång som heter SK 8xx då är chansen större att det är Wi-Fi, trodde att ni doktorer var bra på att undersöka!
Nu får vi nog vänta 1,5 timme innan nästa rapport från @doc.
 

JensE

Medlem
Trevlig resa! Var glad att du slapp transcon till PHL.
Tog den i Påskas och det är en ex US Airways A321 som inte ens har skärmar eller power plugs.
 

doc

Medlem
Hur kan du boka SK1483, den flygs av LN-RGB som inte har Wi-Fi, du skulle bokat en avgång som heter SK 8xx då är chansen större att det är Wi-Fi, trodde att ni doktorer var bra på att undersöka!
Nu får vi nog vänta 1,5 timme innan nästa rapport från @doc.

Tyvärr så gick SK 885 redan 17:35 och då jag arbetar till 17 var det inte att tänka på.

Trevlig resa! Var glad att du slapp transcon till PHL.
Tog den i Påskas och det är en ex US Airways A321 som inte ens har skärmar eller power plugs.

Jo, jag vet. Därför var jag fantastiskt glad över byter även om det innebar 45 minuter mindre i SFO. Alternativet som jag blev ombokad till frön början hade dock inneburit 90 minuter mindre i SFO och dessutom gammal A321:a till PHL. Helt klart ett uppköp. Tur man är medveten ibland.
 
Toppen