Senaste nytt

LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, tom 2014-MAJ-30

karho

Medlem
Är det jag eller kostar nu 1000 miles 30$ när man vill boka cash+points? Det var 15-17.5$ igår!

USD28,06 ser det ut att vara just nu.

Är det inte bara om man lägger till lite miles för pengar? Om man betalar för 10000 Miles tex får jag det till $15 per 1000 Miles.

Korrekt att det skiljer beroende på vilken andel miles/cash man väljer. Detta gäller fortfarande: http://www.businessclass.se/forum/star-alliance/6399-avianca-taca-lifemiles-10.html#post174506 dvs. om man betalar runt 50/50 miles/cash blir priset per mile fördelaktigt. Om man bara betalar lite, dvs ersätter några tusen miles med cash, blir det dyrt per mile, upp till USD30 per 1000 miles.
 

AndyL

Medlem
Om jag inte har helt fel så har de ändrat i 'Conditions' från att ens konto behövde vara 12 dagar gammalt för att köpa miles till att man måste ha skapat sitt konto innan 5e Maj.
 

jumbooze

Medlem
Om jag inte har helt fel så har de ändrat i 'Conditions' från att ens konto behövde vara 12 dagar gammalt för att köpa miles till att man måste ha skapat sitt konto innan 5e Maj.
Är inte 12 dagar USDM? LifeMiles har väl bara krav på att kontot ska vara öppnat när kampanjen startar?
 
Toppen