Senaste nytt

Landvetter Airport hotell är med i Best Western

Lasse Kongo

Medlem
Bodde där i helgen. Fick voucher 150kr och uppgradering av rummet. Är Diamond select. Bra bemötande i receptionen. Dock var resataurangen en stor bevikelse. Dålig service och maten helt smaklös.
 

Sir Lemon

Medlem
Bodde där i helgen. Fick voucher 150kr och uppgradering av rummet. Är Diamond select. Bra bemötande i receptionen. Dock var resataurangen en stor bevikelse. Dålig service och maten helt smaklös.
Jag har total konträr åsikt om deras restaurang, med den reservationen att min senaste vistelse där var i början av Corona: Riktigt god mat (men lite pricy) och den bästa frukostbuffén jag upplevt (med undantaget de som har fungerande och öppna ägg-stationer). I hotellfrågan är vi helt överens. Uppskattar också deras transfer-service rakt över gatan regniga dagar då man ska resa tunglastat långt bort.
 

Robert flysas

Moderator
Jag har total konträr åsikt om deras restaurang, med den reservationen att min senaste vistelse där var i början av Corona: Riktigt god mat (men lite pricy) och den bästa frukostbuffén jag upplevt (med undantaget de som har fungerande och öppna ägg-stationer). I hotellfrågan är vi helt överens. Uppskattar också deras transfer-service rakt över gatan regniga dagar då man ska resa tunglastat långt bort.

Absolut, Den är toppen och hen som kör hjälper ofta till om det är många väskor. Bra utrymme för väskorna och man blir körd fram till ingången. Receptionen är proffsig, får 150 kr/dygn som Diamond Select. Skönt att de har roomservice på kvällen om man kommer dit trött efter ett antal flyg och man vill koppla av på rummet.
 

Lasse Kongo

Medlem
Jag har total konträr åsikt om deras restaurang, med den reservationen att min senaste vistelse där var i början av Corona: Riktigt god mat (men lite pricy) och den bästa frukostbuffén jag upplevt (med undantaget de som har fungerande och öppna ägg-stationer). I hotellfrågan är vi helt överens. Uppskattar också deras transfer-service rakt över gatan regniga dagar då man ska resa tunglastat långt bort.
Restaurangen var en stor anledning till varför vi bokade hotellet. Mkt bra betyg på just maten. Kanske hade en dålig dag när vi var där. Servitrisen var ny och förstod inte vad vi sa. Maten var riktigt dålig. Fick en känsla av att dom hade dåligt med anställda. Men ska ge det en chans till.
 
Toppen