Senaste nytt

Låt dina bilder smycka väggarna i BusinessClass nya kontor

sembl

Medlem
Jag kan inte komma över att det är Charleston... Jag var helt övertygad om att det var Charlotte du "bodde" i (jag vet du bor i en oneworld-kabin nånstanns. ;)) Hade vi druckit så många öl senast på Monks? ;)

Charleston är det korrekta i South Carolina. Jag får anordna en BC träff på de två destillerier som finns inom radien två kvarter från bostaden. Helt galen stad gällande mat och dricka. Lokala producenter för nästan allt. Har börjat dokumentera alla ställen jag varit på.
 

Nemo

Medlem
Igår fick jag ett brev från Stockholm. Tog 9 dygn den långa sträckan till Uppsala. Det ger en snitthastighet på 0,27 km i timmen.
Haveri för Postnord i nya postterminalen - NyTeknik
I början av april 2015 fick företaget stora problem med sorteringen i Rosersberg. När det fungerade som sämst blev cirka 500 000 försändelser försenade på ett enda dygn. Då sammanföll teknikstrulet med tågförseningar, berättar AKJ, presskontakt på Postnord.
 

SNIFF

Medlem
Jag har ca noll (0) förtroende för Postnord sedan i stort sett allt jag skickat med dem senaste året antingen blir grovt försenat eller försvunnit. Det eller att utkörning till mig som kund eller andra kunder strulat och lett till ytterligare förseningar.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Skickade ett vykort igår, får hoppas det kommer fram :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kan ju vara som priotagg "Businessclass" och då kommer sist, ni kanske får ha en anonym adress? :p
 
Toppen