Senaste nytt

Långhelg =<5dgr jorden runt i business t o r

Ubbe

Medlem
Hej.
Sitter och slöläser gamla inlägg och hittade [Business class] Jorden runt två gånger under 50,000 SEK inkl. skatter! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Detta är något som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att göra under en långhelg bara för att jag kan. Vem sa flygnörd?
Nån som vet nån bra länk på detta? Har själv försökt sy ihop nått med utresa från Gbg onsd torsd eller fredag och åter i Gbg max 5 dygn senare men inte kunnat sy ihop det. Vill kunna köra återresan, dvs. motsatt riktning typ några månader senare. (HeHe man behöver väl pusta ut lite efter en sådan etapp...)
Krav Star Alliance.
Nån som vet någon länk eller har förslag på routing?
Mvh
Ubbe
 

agehall

Medlem
Det kan väl inte vara så svårt? Jag ska ju köra ena hållet på fem dagar i September och då har jag rätt mycket slack. Men frågan är vad "jorden runt" innebär? Hur många länder vill du landa i?
 

agehall

Medlem
Nej, jag har inte skrivit något - jag bara bokade lite awards som fanns tillgängliga och passade ihop. Med betalda biljetter bör det ju vara busenkelt.
 

gunry

Medlem
Mitt tips är att ta sig till Hawaii (nästan alltid reor dit nu) och sedan utnyttja en deal från Japan->Europa. Det enda du behöver fundera på är lite positioneringsflyg. Bör gå att klara under 50000 kr, lätt.

Gå in och kolla i Dr Miles forum så blir det rätt enkelt att pussla ihop. Använd förslagsvis en excelfil för att hålla koll på alla tider och datum.
 
Toppen