Senaste nytt

Lämna in bagage dagen innan

dino_81

Medlem
Med tanke på kommande helger och därmed ökar antal resande undrar jag om det fortfarande är möjligt att checka in bagage dagen innan?

Gäller resa till USA vilken således kräver incheckning via bemannad disk pga kontroll av diverse dokument.

Edit: Gäller Stockholm Arlanda, resa med SAS via Köpenhamn.
 
Last edited:
Med tanke på kommande helger och därmed ökar antal resande undrar jag om det fortfarande är möjligt att checka in bagage dagen innan?

Gäller resa till USA vilken således kräver incheckning via bemannad disk pga kontroll av diverse dokument.
Vilken flygplats, byten osv?
Jag gjorde det när jag åkte i november med sas ARN-CPH-LAX, inga problem
Har tänkt göra det nästa vecka också när jag ska till USA med Swiss från ARN via ZRH, så jag hoppas det funkar lika bra
 

dino_81

Medlem
Vilken flygplats, byten osv?
Jag gjorde det när jag åkte i november med sas ARN-CPH-LAX, inga problem
Har tänkt göra det nästa vecka också när jag ska till USA med Swiss från ARN via ZRH, så jag hoppas det funkar lika bra
Den detaljen glömde jag.

Stockholm Arlanda, resa med SAS med byte i Köpenhamn.

Tack för svar och påpekande om avsaknad information! :)
 

toer00

Medlem
Någon som gjort detta nyligen, avresa från ARN till Palma (PMI) med SAS den 23/12. Avg 06:25 och tänkte övernatta på ARN...
 

RonnieK

Medlem
Någon som vet om det går att checka in och droppa bagaget dagen innan på T5 för en direktflight med Finnair till USA? Vet att det funkar i HEL men oklart om ARN...
 
Toppen