Senaste nytt

Lägga in Aegean Airlines bonuskort vid check-in

cantona

Medlem
Hej,
Försökte i dag lägga in bonusprogram men kunde inte hitta miles&bonus i samband med inchekningen på SAS-hemsida. Någon som vet varför? Fanns kanske 15 program att välja mellan.
 

olsson

Medlem
Jag har försökt få de att lägga in Aegean numret väl vid checkindisken på flygplatsen. Det har misslyckats båda gångerna med resultatet att de istället tagit bort EBkortet med som låg där innan. Retro claim ftw.
 

dino_81

Medlem
Jag har försökt få de att lägga in Aegean numret väl vid checkindisken på flygplatsen. Det har misslyckats båda gångerna med resultatet att de istället tagit bort EBkortet med som låg där innan. Retro claim ftw.

Märkligt. Jag lade in mitt A3 via self check in på GOT för två veckor sedan.

Det var en bonusresa (med EB) och jag kunde inte lägga in mitt A3 via LH:s hemsida. Mitt EB-nummer var gråmarkerat och låst i rutan man ska kunna välja program men på flygplatsen gick det alltså.
 
Last edited:

AxelB

Medlem
Kunde inte heller lägga till mitt A3-kort på SAS online check-in för någon vecka sedan. Det stog A3 silver istället för guld, så fick ta bort och lägga in det hos LOT istället. Skumt att inte m&b finns, för det har ju funnits med innan :/
 

cantona

Medlem
Låt oss höra om det fungerade.

Jag kanske var för snabb och inte hade tid att vänta så jag skrev ut BP och där står det ingenting så jag får lösa det manuellt genom att visa upp kortet. Hade hoppats slippa detta då jag har en massa obligatorisk utrustning som jag måste släpa med mig i morgon och inte hade lust att gräva bland sakerna.
Hoppas jag inte glömt något nu när allt är nerpackat ...
 
Toppen