Senaste nytt

KVS visar inte fares längre

fcx

Medlem
Hej!

Jag noterade idag att jag inte längre kan söka Fares med KVS. Oavsett vilken av de tre sökmetoderna man använder så kommer man till en sida som säger att mer information om problemet utlovas den 10:e januari.

Själv går min prenumeration ut den 11:e januari så då får vi se om det är värt att förlänga eller ej. Vore synd om funktionen försvinner permanent.

Ni som har EF, kan man söka fares där fortfarande?
 

Dr. Miles

Expert
Ni som har EF, kan man söka fares där fortfarande?
Ja, det går.

Screenshot20140103_1.png
 

Friskytten

Medlem
Hej!

Jag noterade idag att jag inte längre kan söka Fares med KVS. Oavsett vilken av de tre sökmetoderna man använder så kommer man till en sida som säger att mer information om problemet utlovas den 10:e januari.

Själv går min prenumeration ut den 11:e januari så då får vi se om det är värt att förlänga eller ej. Vore synd om funktionen försvinner permanent.

Ni som har EF, kan man söka fares där fortfarande?

KVS Availability Tool: Global Flight Availability, Award Availability, Fares, Timetables, Seat Maps
01 Jan 2014: [Fares/PSH] Temporarily Unavailable
Updated information will be posted by 10 Jan 2014.


Har också noterat detta, hoppas på att "Temporarily Unavailable" stämmer.
 

KVS Tool

Medlem
Jag noterade idag att jag inte längre kan söka Fares med KVS. Oavsett vilken av de tre sökmetoderna man använder så kommer man till en sida som säger att mer information om problemet utlovas den 10:e januari.

Själv går min prenumeration ut den 11:e januari så då får vi se om det är värt att förlänga eller ej. Vore synd om funktionen försvinner permanent.

KVS Availability Tool: Global Flight Availability, Award Availability, Fares, Timetables, Seat Maps
01 Jan 2014: [Fares/PSH] Temporarily Unavailable
Updated information will be posted by 10 Jan 2014.


Har också noterat detta, hoppas på att "Temporarily Unavailable" stämmer.

Indeed, it was a temporary issue and the [Fares/PSH] Method access has now been fully restored.
 
Toppen