Kraschade datorer och felmeddelanden på skärmar på flygplatserna - läge att styra upp!

Diskussion i 'Övrigt' startad av Stenis32, 18 Oktober 2021.

1. Stenis32

Stenis32 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Jag tror att vi är många i det här forumet som både en eller fler gånger har sett kraschade skärmar eller diverse felmeddelanden på skärmar i avgångs- och ankomsthallar runt om olika flygplatser.

Nu söker Swedavia en person som kan styra upp alla datorer och skärmar som nyttjas i operativ verksamhet, dvs alla datorer som används för att checka in, skanna boardingkort i säkerhetskontrollen och gate, alla skärmar som visar avgångsinformation m.m.

Service Delivery Manager Operativa Datorer Swedavia IT

Anses det vara reklam så ta bort inlägget - jag ville bara i all välmening tipsa i forumet då jag tror att många här kan tänka sig att jobba med detta på nära håll :)

/Stenis

hco, FF#1, Linmet och 2 andra gillar detta.
  2. Tonton

Tonton Medlem

Abbs och fcx gillar detta.
  3. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är han inte ansvarig i nuläget? :eek:;)

4. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snarare oansvarig.

ante_77, FF#1, Abbs och 1 annan gillar detta.
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara massa Windows i profilbeskrivningen, förstår att det inte funkar bra idag...

johansch gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!