Kompensationstråden – hotell

Diskussion i 'Hotell' startad av johan_fbg, 5 September 2016.

  1. Tonton

    Tonton Medlem

    Stad: New York, USA
    Hotell: Hampton Inn 35th Street
    Problem: Bokat twin bedroom, men de kunde enbart erbjuda king bedroom vid ankomst 20:00. Väntetid minst 30min för att få ett twin redo.
    Kompensation: 15 000 poäng
    Klagomål framfört: Behövdes inte framföras
    Kompensation föreslagen av: Receptionisten
    Kompenserades av: Hilton direkt på plats.
    Status: HHD
     
    jonten, GOTBound, 011430121 och 5 andra gillar detta.
  2. taxvalp

    taxvalp Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Fint att du nu har uppnått sådant rykte att du bara behöver visa dig för att få kompensation utan att ens ha klagat!;)
     
    jonten, mackan33, Tonton och 12 andra gillar detta.
  3. Berglund

    Berglund Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Hotellcheferna skakar så fort de får in en @Tontonbokning.
     
    mackan33, Tonton, NotRyan och 9 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×