Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

palmen

Moderator
Åh tusan, det var en bra kompensation. Ska poängtera just förlusten av arbetstid för mig och maken. Dottern var mest avsaknaden av att kunna använda sin egen iPad och nyttja Netflix etc. Filmutbudet var inte mycket att ha och det hann hon avverka på flighten över. ;)

Jag vet! Men YouTube fungerade när vi flög till Hong Kong iaf.

Tror inte det är direkt bra att dra kortet att Netflix inte fungerade, lär knappast stärka era chanser. Tanken är inte att man ska streama media eller ladda ner stora filer när man flyger.
Om det nu inte var så att ni faktiskt skulle ha jobbat på flighten skulle jag personligen aldrig dra till med något sådant för att försöka få mer ersättning. I min värld varar ärlighet längst och att vara saklig. Att klaga på att man inte kunde köra Netflix och kräva tusentals poäng tillbaka blir bara löjligt på mitt sätt att se det.
Att någon lyckats få tillbaka alla poäng för en uppgradering ska nog inte ses som normalfallet utan väldigt lyckliga omständigheter som knappast lär upprepas direkt många gånger.
 

JohanA

Medlem
Klaga på wi-fi är i mina ögon inte helt riktigt men alla är vi olika. De flesta bolag brukar även friskriva sig från ansvar genom att skriva något i stil med att variationer i utbudet kan förekomma och att tjänsten inte finns tillgänglig överallt.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Klagade på Wifi då jag hamnade i gamla kabinen och fick 400 euro i Go...
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen