Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

Det hade varit fint om någon hade orkat driva gentemot konsumentsombudsmannen. Jag är också stark anhängare av att inte lova mer än vad man kan hålla. Deras bemötande med typ "ja funkar det så funkar det, men om det inte gör det så tänker vi inte göra något åt det" är inte riktigt kompatibel med god marknadsföringssed.
Men det är ju coronatider!!!
 

Moco

Medlem
Men det är ju coronatider!!!

Den hänvisningen kommer svensken att få dras med länge. Glöm bränsletillägg, nu kommer coronatillägget också, och det blir permanent. När IT-arkeologerna 4035 utforskar de djupaste ändarna av molnet kommer de att hitta arga twitterinlägg, denna tråd, och en gammal NFT från Tomas Ledin som leder till att man hittar urreferenser till både coronatillägg och trasigt wifi ombord på SAS, i musiken.

Under 2022 gissar jag dock på att vi kommer höra mycket om pragmatiska företag som avvecklar kundservicen för att kunna "fokusera på kärnverksamheten". SAS har redan ett omfattande arbete med det, som leds av Ulla-Bella sekreterare, och där competence drainage, otrevligheter och långa ledtider redan pekar på att det, internt sett, är mycket framgångsrikt. Håller det i sig är det inte helt osannolikt att företaget kommer att tilldelas Svenskt Näringslivs nyinstiftade StickIT!-pris till företag som snabbast möjligt gjort livet surt för sina kunder.
 
Den hänvisningen kommer svensken att få dras med länge. Glöm bränsletillägg, nu kommer coronatillägget också, och det blir permanent. När IT-arkeologerna 4035 utforskar de djupaste ändarna av molnet kommer de att hitta arga twitterinlägg, denna tråd, och en gammal NFT från Tomas Ledin som leder till att man hittar urreferenser till både coronatillägg och trasigt wifi ombord på SAS, i musiken.

Under 2022 gissar jag dock på att vi kommer höra mycket om pragmatiska företag som avvecklar kundservicen för att kunna "fokusera på kärnverksamheten". SAS har redan ett omfattande arbete med det, som leds av Ulla-Bella sekreterare, och där competence drainage, otrevligheter och långa ledtider redan pekar på att det, internt sett, är mycket framgångsrikt. Håller det i sig är det inte helt osannolikt att företaget kommer att tilldelas Svenskt Näringslivs nyinstiftade StickIT!-pris till företag som snabbast möjligt gjort livet surt för sina kunder.
Pga corona har jag inte tid att läsa hela ditt inlägg
 
Toppen