Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Maja, 17 Augusti 2016.

  1. Maja

    Maja Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr får du ingen kompensation i Business heller och där ingår ju också WiFi.

    Men håller med dig, irriterande till max är vad det är. Bara att förutsätta att det aldrig fungerar framöver och bli positivt överraskad om det mot all förmodan gör det och har en högre hastighet än att man lyckas tanka hem ett mail på en 8h flight. ;)
     
  2. JanneD

    JanneD Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jo, kvalitén på uppkopplingen är ju en annan hsitoria, tycker oftast att det har fungerat halva resan ok, men andra halvan inte alls. Har dock inte lyckats finna en röd tråd när och var det funkar bra....
    Business har tycker jag andra fördelar som väger upp, men att betala mycket extra för Plus (tycker det ofta är rejält mycket dyrare än GO), ser jag inte längre som ett alternativ. Då åker jag hellre GO, mervärdet i Plus upplever jag inte motsvarar kostnaden, särskilt när vissa delar som skall ingå (läs WiFi) inte funkar.
     
    Maja gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×