Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

D

Deleted member 4140

Guest
De har börjat snåla nu, fick någon bitter person från kundtjänst som gav mig 3000 poäng för en icke fungerade Wifi...
 

011430121

Medlem
Har från kabinanställd fått att Pannasonic har problem med utrustningen på LN-RKR, jag åkte den maskinen i fredags ARN-ORD och WiFi fungerade inte trots några omstart. Träffade en kollega som reste ut ARN-EWR i måndags den 12 september och han hade inget fungerade WiFi kollade upp vilken maskin som flög den avgången, jo LN-RKR
Vi flyger hem i kväll från ORD och vilken maskin är planerad att flyga SK946 jo LN-RKR

image.png
 

Maja

Medlem
Har från kabinanställd fått att Pannasonic har problem med utrustningen på LN-RKR, jag åkte den maskinen i fredags ARN-ORD och WiFi fungerade inte trots några omstart. Träffade en kollega som reste ut ARN-EWR i måndags den 12 september och han hade inget fungerade WiFi kollade upp vilken maskin som flög den avgången, jo LN-RKR
Vi flyger hem i kväll från ORD och vilken maskin är planerad att flyga SK946 jo LN-RKR

Visa bifogad bild 56587
Hur ser man vilken maskin man flyger med? Alltså att SK946 som du ska flyga med är LN-RKR?
 

JohanA

Medlem
Hur ser man vilken maskin man flyger med? Alltså att SK946 som du ska flyga med är LN-RKR?
Avgång från hub vet du i princip inte förrän du står vid gate och ser planet. Resa tillbaka till hub så ser du på tex flightradar24 vilket plan som kom dit, rimligen är det samma som flyger tillbaka. :)
 

henke12

Medlem
Har precis landat från en resa i SAS Plus New York - Oslo med LN-RKR.

På min stol på Rad 20 fungerade varken AWOD, Läslampa eller Wi-fi(funkade inte för någon).
Har skickat in reklamation nu, ska bli spännande att se vad de erbjuder...
 

Canadien

Medlem
Har precis landat från en resa i SAS Plus New York - Oslo med LN-RKR.

På min stol på Rad 20 fungerade varken AWOD, Läslampa eller Wi-fi(funkade inte för någon).
Har skickat in reklamation nu, ska bli spännande att se vad de erbjuder...

Vad är AWOD? Attentive Waitress On Demand?
 
Toppen