Senaste nytt

Kommer man få SJ Prio poäng på Movingo-biljetter?

jsn

Medlem
Trafiken i Mälardalen går över till Movingo-biljetter den 1/10 MÄLAB Movingo SJ. Dessa kort kommer att ersätta bland annat SJs månadskort mellan olika orter i Mälardalen.

Man jag hittar ingen info huruvida man kommer få några SJ Prio poäng på dessa kort, och isf hur mycket? Det framgår av SJs sida att man kommer kunna köpa till förstaklass access, hur påverkar detta extra köp ev poänginsamling?
 
Trafiken i Mälardalen går över till Movingo-biljetter den 1/10 MÄLAB Movingo SJ. Dessa kort kommer att ersätta bland annat SJs månadskort mellan olika orter i Mälardalen.

Man jag hittar ingen info huruvida man kommer få några SJ Prio poäng på dessa kort, och isf hur mycket? Det framgår av SJs sida att man kommer kunna köpa till förstaklass access, hur påverkar detta extra köp ev poänginsamling?


Man kommer få Sj prio poäng för Movingo.

Här är de olika alternativen
  • Köp av Movingo-biljett via sj.se eller appen i inloggat läge ger poäng, precis som för SJs egna biljetter.
  • Befintliga SJ Regionalkort kopplade till SJ Prio ger poäng, precis som tidigare.
  • Resenärer med nya SJ Movingokort går in på www.sj.se/movingokort och kopplar kortet till medlemsnumret.
 
  • Gilla
Reactions: jsn

jsn

Medlem
Jag tolkar detta som att man får hela Movingobiljettens kostnad som Prio-poäng oavsett om man öht sätter sin fot på ett SJ-tåg(?)
 
Toppen