Senaste nytt

Kommer inte in på sas.se "mina sidor"

Chrille

Medlem
Är det fler än jag som "tappar" inloggningen på "mina sidor" och får upp en inloggningsdialogruta?

Och sedan när man knappar in sin inloggning:
"Du är redan inloggad. (270008)", men man kan varken göra det man vill eller logga ut.

Synnerligen irriterande. :mad:
 

Agö

Medlem
Är det fler än jag som "tappar" inloggningen på "mina sidor" och får upp en inloggningsdialogruta?

Och sedan när man knappar in sin inloggning:
"Du är redan inloggad. (270008)", men man kan varken göra det man vill eller logga ut.

Synnerligen irriterande. :mad:

Det är en klassiker!
 
Är det fler än jag som "tappar" inloggningen på "mina sidor" och får upp en inloggningsdialogruta?

Och sedan när man knappar in sin inloggning:
"Du är redan inloggad. (270008)", men man kan varken göra det man vill eller logga ut.

Synnerligen irriterande. :mad:

Oftast brukar det lösa sig. Du kan prova med att tömma cachen i din webbläsare, alltså ta bort alla Tillfälliga Internet Filer och Cookies. Stäng sedan ner webbläsare och starta upp den igen. Om du är osäker på hur man gör detta hittar du en instruktion här:
http://www.sas.se/s/kontakt/ovrigt/Eva-sidor/Empty_cache/
 

Malu

Medlem
Ett annat sätt som brukar fungera för mig är att slå in www.flysas.com i det läget, då kommer jag till engelska sidan - som visar att jag är inloggad. Antingen kan man logga ut då och börja om på svenska sidan, eller helt enkelt göra klart det man ville som inloggad direkt. Kan också fungera om man hoppar över till sas.dk eller sas.no.
 

fly4fun

Medlem
Eller så bokar man nån annan stans.

HELT SJUKT ATT NORDENS STÖRSTA FLYGBOLAG INTE KAN FIXA DETTA FEL UNDER FLERA ÅRS TID!

Jag saknar ord för att beskriva hur pinsamt detta är.
 

fleetheseen

Medlem
Har inte kunnat logga in på Mina Sidor sedan i torsdags kväll. Jag får följande felmeddelande;

"Antalet tecken i lösenordet är fel, vänligen försök igen."

Jag skriver alltså inte fel lösenord. Om jag istället skriver fel lösenord får jag följande felmeddelande;

"Användarnamnet eller lösenordet är fel."

Någon som har en aning om vad det här beror på? Jag bytte mitt lösenord i början på förra veckan... Har även testat det gamla lösenordet men det funkar inte heller.
 
Har inte kunnat logga in på Mina Sidor sedan i torsdags kväll. Jag får följande felmeddelande;

"Antalet tecken i lösenordet är fel, vänligen försök igen."

Jag skriver alltså inte fel lösenord. Om jag istället skriver fel lösenord får jag följande felmeddelande;

"Användarnamnet eller lösenordet är fel."

Någon som har en aning om vad det här beror på? Jag bytte mitt lösenord i början på förra veckan... Har även testat det gamla lösenordet men det funkar inte heller.

Kontakta Internet support och de hjälper dig med ditt problem.
 
Toppen