Kommande inofficiella BC.se-träffar utomlands

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av agehall, 3 Januari 2015.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, när du vet att du kommer att vara någonstans ett visst datum (eller flera), så är tanken att du kan föreslå en träff där i den här tråden. Det skadat ju inte om du först kollar lite i tråden med kommande resor och ser ifall någon är i närheten, annars blir väl det här bara en kopia av den tråden och det var inte tanken.

Brandten gillar detta.
  2. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att vi snackade om Warszawa, Prag och Budapest när vi sågs i Hamburg...

3. Det är nog lite lättare att ordna mini träffar på orter där BC medlemmar bor i. (t ex New York [@Alx, @stewigriffin], Shanghai [@Traveller], Tokyo [@m10, @minatoku].

Med tanke på antal av medlemmar som åker med Köpenhamn-USA deal till USA eller USDM bonusresor till Asien, bör det inte vara omöjligt. :)

Glenn E, rvarttinen, Brandten och 4 andra gillar detta.
  4. Christian R

Christian R DYKWIA

Har tidligere haft gate-træf med et passivt medlem på MNL - genialt initiativ med denne tråd! :)

Last edited: 4 Januari 2015
  5. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    München 5 eller 6 Maj skulle passa som handsken

agehall gillar detta.
  6. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer flyga ner till GVA över dagen för att gå på bilmässan, och kommer då ha viss tid i Senatorloungen innan jag åker hem igen. Om någon annan har samma planer så kan vi ha en miniträff i senatorloungen :) Jag flyger
    ARN GVA SK2615 9.15-12.00
    GVA CPH SK618 20.10-22.10
    CPH ARN SK1428 22.45-23.55

7. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är i NYC 8-12:e om någon är i närheten. Har en del jobb och representation inplanerad, men har säkert tid för en öl eller lunch/middag någon gång.

8. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske köra en repris i Hamburg?? :)
    ... och Barcelona? Verkar som om det skulle kunna bli en stående träff?

9. Minns att Berlin nämndes också, särskilt i samband med en ölfestival. Har rätt bra koll på Berlin, mindre bra på festivalen dock :)

Utan att ha kollat upp närmare kan jag tänka mig att det här vore ett passande ställe, om vi inte blir jättemånga;

EntrecoteC´est bon C´est bon!

God mat, bra läge, trevlig personal osv.

Nu på vintern är dock vädret kanondepressivt i Berlin (femtielva nyanser av grått) så gärna den varma årstiden ;)

Kricka och rvarttinen gillar detta.
  10. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ser trevligt ut! Dessutom nära Currywürst museet... kanske ett besökt där innan?
    Vädermässigt, varför inte en grej i sommar eller tidigt på hösten?

NyfikenGrau gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!